• سوالات متداول

    پرتکرارترین پرسش‌ها

    کاربر محترم می‌تواند با مراجعه به اداره پست یا تیپاکس مبداء سرنوشت مرسوله ثبتی خود را پیگیری نموده و در صورت مفقودی یا آسیب دیدگی، مطابق مقررات، درخواست جبران خسارت نماید.

    مرسولات پیشتاز پس از دو بار مراجعه در صورت حاضر نبودن گیرنده در نشانی به مدت 5 روز در باجه معطله نگهداری می شود و مرسولات تیپاکس پس از دو بار مراجعه در صورت حاضر نبودن گیرنده در نشانی به مدت 2 روز در باجه تیپاکس نگهداری می شود.

    پست پیشتار حداکثر 30 کیلوگرم و تیپاکس حداکثر 100 کیلوگرم می باشد.

    بله، سرویس پرداخت در محل برای مرسولات در سامانه فعال می باشد.

    کاربر محترم می‌تواند هرگونه سوال، شکایت، تشکر و موارد مشابه را با شمار تلفن 32244401 - 023 در میان گذاشته و یا به آدرس cp@greensend.ir ارسال نماید.

    بله کالاهایی که با پست یا تیپاکس ارسال می شود توسط پست و تیپاکس حداکثر تا سقف 30 میلیون تومان بیمه می شوند و تمامی خسارت پرداخت خواهد شد. با انتخاب گرین سند شما نگرانی بابت از دست رفتن دارایی خود نخواهید داشت.

    مرسولات پست و تیپاکس از 1 تا 3 روز کاری به مقصد می‌رسند.

    کلیه نمایندگی‌های تـهران، در تمامی روزهای غیر تعطیل، از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 صبح تا 18 عصر و در روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 13 فعال می‌باشند.همچنین نـمایندگی‌های شهرستان، در تـمامی روزهای غیرتعطیل، در شیفت صبح از شنبه تا چـهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 13 و در شیـفت عصر از ساعت 16 تا 20 عصر و نیز در روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 13 فعال هستند.

    باجه های پستی از ساعت 8 تا 14.30 در روز های شنبه تا چهارشنبه و 8 تا 13.30 در روزهای پنجشنبه، غیر از روز های تعطیل اقدام به قبول مرسوله از فرستنده محترم می‌نمایند. همچنین در باجه‌های مرکزی مناطق پستی و باجه‌های مشخص شده دیگر خدمات قبول مرسولات پستی در ساعت عصرگاهی و روزهای تعطیل ارایه می‌گردد. همچنین پستچی از ساعت 8 صبح تا توزیع آخرین مرسوله در روزهای غیر تعطیل اقدام به توزیع مرسولات می‌نماید. ضمناً ادارات پست در روزهای، اول نوروز، سیزده فروردین، اعیاد فطر و قربان، عاشورا، 28صفر و 21 رمضان تعطیل می‌باشد.

    افرادی که علاقمند به همکاری با گرین سند هستند می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن 32244401 - 023 از شرایط عقد قرارداد با گرین سند مطلع شوند.

    گرین سند با ارائه پنل های مدیریتی این امکان را به مدیران فروشگاه می دهد تا تمام سفارشات خود را پیگیری کرده و گزارشات جامعی از سفارشات ثبت شده‌ی خود در اختیار داشته باشند.

    همه‌ کسب و کارهای آنلاین مانند فروشگاه‌های اینترنتی/تلگرامی/ایسنتاگرامی و ... که به هر نحو برای ارسال مرسولات خود نیاز به خدمات حمل و نقل دارند، می‌توانند از خدمات گرین سند بهره‌مند شوند.

    گرین سند با همکاری شرکت‌های مختلف توزیع‌کننده در تمام نقاط ایران امکان توزیع کالاهای شما را دارد.

    بله. محتویات وزن و ارزش ریالی مرسوله برای بیمه و تعیین خسارت باید به صورت دقیق توسط کاربر سفارش اظهارشود و در غیر این صورت هرگونه خسارتی در طی فرآیند پستی به عهده اظهارکننده آن می باشد و چنانچه وزن اظهار شده با وزن مرسوله مغایر باشد سفارش کنسل خواهد شد و مشتری موظف است سفارش جدید با وزن درست ثبت نماید و در صورت تکرار پنل کاربر به مدت 5 روز غیر فعال می گردد.

    شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

    چنانچه سفارش تا قبل از ساعت 12 ظهر همان روز ثبت شود تا قبل از ساعت 16 و چنانچه بعد ازساعت 12 ظهر ثبت شود، روز بعد تا ساعت 16 جمع آوری خواهد شد.